Linja-autonkuljettan lakkeja myynnissä

Linja-autoihin liittyviä myynti-ilmoituksia.
Tähän osioon foorumilaiset voivat jättää omia ilmoituksia. (Ostetaan, myydään, vaihdetaan ja annetaan)
Ihmemies
*
*

Re: Linja-autonkuljettan lakkeja myynnissä

ViestiKirjoittaja Ihmemies » 10 Marras 2011 02:54

Nyt ois myynnissä ,
Erittäin harvinainen
Viipurin Linja-auto , Rahastajan koppalakki .

Koppalakin merkinnät: 1887 , AF FREDRIKSON , Jyväskylä
Lakkimerkki , kiinnitysruuvissa valmistaja: J.Ratilainen , Helsinki

http://www.huuto.net/kohteet/viipuri/198026722

myös aiemmin viestiketjussa esiintynyt merkki löytyy,
Ohi aiheen hiukan pahoittelut:
olen h-auto harrastaja ja siksi käännyin puoleenne, olen foorumillanne uusi ja toivottavasti mahtuisin joukkoonne vaikka kokemukset on linja-autoista ainoastaan siirtoajo automaalaamoon nuorempana, joku kaverinikin kysyi tunnenko mobiili linja autoharrastajia kun hänellä olisi joku muistaakseni ilmapumppu? vebasto tai vastaava vanhempaan linja autoon myydä asti 70 luku ?.. armeeja on käyttänyt mallia ja käsitin että laite olis asentamaton? voin tarkistaa asian lähiaikoina ja linkitellä tuonne myynti puolelle hänen tietonsa,,

onnikkakuski
*
*

ViestiKirjoittaja onnikkakuski » 13 Tammi 2012 12:10

Hyvvää alkanutta vuotta 2012 - turvalista matkaa

Päätimpä käyä täälä pitkästä aikaa ja kertoa, että olen käyttänyt linja-autonkuljettajan tunnuksia, tai oikeammin tätä LA-kangasmerkkiä villapaidan olkapäillä (kuvakin on täällä jossakin) - lakkikin saattaa olla autossa mukana, mutten haluaa ajaa lakki päässä.
Kuljettajan erottuvuudesta olen saanut todella hyvää palautetta, jopa kiitosta. Asiakkaat kertovat erottavan kuljettajan jo matkan päästä ja etenkin vanhemmat matkustajat ovat oppineet tunnistamaan kuljettajan ja luottamaan juuri tämän "virkamiesmäisyyden" ansiosta, näin he kertovat.
Niin ja ehkä tuo tai saattaa niinkin olla, että juuri tämä "virkamiesmäisyys" on lisännyt rauhallisuutta matkustajissa.

turvallista rathaan firrausta
tv onnikkakuski
laiskuus luo uutta

Fargo
*
*
On kiitetty: 6 times

ViestiKirjoittaja Fargo » 13 Elo 2014 00:37

Mitäs tälle aiheelle nykyään kuuluu?

Palaa sivulle “Myyntinurkka”